fjärde december.

Har äntligen fixat med vinterbilderna, inga mer sommarbilder på ett tag nu! 

Usch vad jag har frysit idag, utomhus är det svinkallt, och desamma i skolan! Även om elementen är jätte varma så verkar värmen inte spridas från dom, så jag har mest gått omkring och huttrat idag. Men var på bra humör ändå! Gårdagens ledsamhet är borta, kan vara för att vi fick håltimme (även om det var för bilden, älskar bild...), fattade äntligen lite av den hemska algebran eller bara för att jag var almänt glad! :) 
Just nu sitter jag och laddar över bilderna från kameran medans jag försöker läsa i fysik boken och äter gulashsoppa, mycket att göra haha ;) Snart ska jag dra mig iväg till gymmet, så det blir nog ingen mer bloggning idag men jag ska försöka blogga så mycket som möjligt, har fått flera nya läsare, välkommna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback