If we could only turn back time

Först och främst: JAG VANN VECKANS BLOGG TÄVLING HOS HANNALOVISASOL.SE, JIPPIE! Haha, fick världens hjärtattack när jag såg det, och med det har jag fårt väldigt många besökare! Hoppas ni stannar :)
Och nu till min dag: Det var kallaste dagen någonsin idag så jag fick tyvärr vandra omkring i min feta dunjacka. Den är super mysig men den är väldigt grön och stor, så ja, jag såg mer eller mindre ut som en ärta ;) Men den är som sagt jätte varm och mysig.
Har inte varit på mitt bästa humör, ingen aning varför, skyller på att jag är en tonåring med massa hormoner. Humöret kommer och går lite som det vill. 
Efter skolan råpluggade jag till ett fysikprov som jag har nästa vecka, äntligen fastnade lite i min hjärna. Så det var skönt, och nu ska jag snart baka med pappa eftersom det är min tyskaläxa. Inte helt fel ;)
Oj, nu blev det här värsta romanen så jag rundar av med en fin liten bild.
Gammal bild ifrån ridlägret 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback