snöstorm.

Jag kan inte komma in på mitt redigerings program just nu så det blir tyvärr oredigerade bilder just nu.

Jag vet inte hur vädret har varit för er som inte bor i Stockholm, men här i huvudstaden har det varit snöstorm hela dagen! Och en riktigt hemskt dessutom, vägarna som inte är plogade går knappt att gå på, och idag under lunchen var vi ute ett litet tag och då såg man nästan ingenting förutom all snö som virvlade omkring. Jag älskar snö, men det är inte så mysigt att vara ute när det är snö storm... Föredrar att ligga i soffan och dricka varm choklad. 
Så idag direkt när jag kom hem från skolan idag så skottade jag lite smörar för mamma och pappa så att jag får högre månadspeng. Och sen behövde jag tyvärr dyka ner i alla skolböcker, veckorna innan lov är alltid jobbiga. Massa prov och läxor. Så nästa vecka är värst, två prov och två läxor (än så länge) tills dess. Men veckan efter det blir nog riktigt lugn och skön.
Hoppas ni har haft en bra dag i snön! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback